blommor

om jag inte plockar min egen bukett så vill jag att goben min ska fixa den åt mig (gammal tradition om ni inte visste de).
han känner sig osäker så jag har plockat fram massa bilder på buketterjag gillar och sagt att jag föredrar färgerna vit, creme, champagne och allt där emellan.
sen sa jag att han skulle ta med en bild på min klänning till floristen och be dem om hjälp. så egentligen är det inte så svårt.

ska bli spännande att se om han går med på det. om jagf inte plockar den själv alltså.

lite bilder:




härligt fyllig bukett









gillar att de är två olika färger. och de gröna som går runt






älskar de små vita (doftranka?) blommorna som är i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0