mineralsmink

 Jag vill tipsa alla om www.everydayminerals.com där man kan beställa hem ett provkit helt gratis! Gå bara in under make up och sedan kustom kits.

 

Sedan vill jag tipsa om www.tradera.se där ni kan beställa både mineralsmink och borstar till ett lite lägre pris. Men tänk på att frakten för det mesta tillkommer!

Jag har nyligt beställt en kabuki borste från tradera. Hoppas den kommer imorgon. Dessutom kommer jag att beställa från everydagminerals så fort goben har fixat visa-kortet!

Vi kom fram till att det faktiskt skulle vara bekvämast att en av oss hade ett sådant. Det blir så mkt enklare, speciellt då vi är till finland ganska ofta. Och när han väl har fixat kortet så kommer vi även kunna beställa de där skorna jag har suktat efter så otroligt länge! Jippi! De perfekta bröllopsskorna, enligt mig ;).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0