Projekt "strålande Brud"

Nu har jag påbörjat Projekt ”Strålande Brud”!

 

På bröllopsdagen vill man ju stråla på både ut och insidan. Insidan (lite beroende på hur man definierar ”insidan”) lär ju inte vara några problem med tanke på att det kommer vara en av de lyckligaste dagarna i hela mitt liv! Utsidan däremot kanske kan behöva lite hjälp på vägen.

 

Just nu håller jag på med följande:

Gymmet! Detta är tredje veckan jag går på gym. Sjukt kul.
Promenader! Det har blivit en hel del promenerande de dagar jag inte gått på gym. Bra för konditionen.
Byter ut sminket! Jag har börjat byta ut mitt ”vanliga” smink mot I.D mineralsmink. Det verkar tydligen vårdande på huden och har solskyddsfaktor 15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0