vattenfast mascara

jag har haft jätte stor problem med att få bort vattenfast mascara! och självklart vill man ju ha det till bröllopet. däremot är det inte lika självklart att man vill vakna upp utan fransar dagen efter bara för att man inte fått bort sminket...

har prövat en hel del. även speciella removers för vattenfast smink, tycker det mesta suger!

men nu har jag en lösning!
först tvättar jag bort allt annat smink med min vanliga "sminkbortagning" (även över ögonen). sen gnuggar jag försiktigt med babyolja (just nu har vi änglamarks hemma, den är miljömärkt) över fransarna och sedan sköljer jag. sedan tar jag en bomullstuss och blöter den i olja och drar under ögonen så det svarta där förvinner. det kan hända att man får upprepa en gång.
hur lätt som helst!

Kommentarer
Postat av: dejting

Jag är verkligen glad att jag hittade din webbplats du skrev en hel del intressanta inlägg Kepp fungerar!

2011-09-30 @ 06:50:25
URL: http://www.flirting.se/dejting/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0