cermonin ute?

kom på en sak jag inte skrivit.

jag har ju funderat frma och tillbaka på hur f*n vi ska göra med själva vigseln. är inte så brydd om att ha den i kyrkan, men det gör mig inte så mkt om vi har den där heller. det spelar ingen roll helt enkelt. MEN eftersom vi antagligen bara kommer ha vår närmaste familj (mamma, pappa och syskon) närvarande så blir det ju rätt lite folk. och de skulle nog se rätt fult ut i både kalix och haparanda kyrka.

men sen kom jag på det! vi ska ju gifta oss på SOMMAREN! då kan vi ha vigseln UTOMHUS. jippi. vart vet jag inte men de tar vi sen. det är inte så noga. måste ju höra med m2b om det är ok. han vet ju inte alls om att jag funderat  i de banorna.

Kommentarer
Postat av: Silva

Utomhus är toppen, fast tänk på att ha en back up plan isf.



Vi gifte oss utomhus för 1 v sen och det var underbart, kan rekommenderas!

2008-06-12 @ 12:36:04
URL: http://www.metrobloggen.se/husbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0