jag är så lycklig

Jag är så lycklig.

Jag är så otroligt ofattbart lycklig! Jag ska få gifta mig med den mannen jag älskar. Med mannen som är far till mitt barn. Vi ska ha en HEL FEST för att fira vår kärlek.

Ja jag är helt enkelt så där äckligt nykär igen.

 

Och självklart måste en sådan fest planeras. Det är ju faktiskt en fest för att fira vår kärlek. Och det ska banne mig bli en jävligt lyckad fest. Vare sig det regnar och blåser orkan eller solen skiner och det är 40 + i skuggan. Allt löser sig om allt är välplanerat och de finns en plan B.


Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, titta gärna in på min blogg och var med och tävla omm ett par jättefina örhängen!!

2008-06-14 @ 08:23:15
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej, titta gärna in på min blogg och var med och tävla omm ett par jättefina örhängen!!

2008-06-14 @ 08:24:43
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0