m2b tog upp det här med bröllop!

Igår tog m2b upp bröllopet för fösta gången. Vi pratade om hans kläder och om en ev bröllopsresa.

 

Jag vill beställa en skräddarsydd kostym åt honom. Det tyckte han lät alldeles för dyrt men efter att ha kollat på www.suitopia.se så kom han fram till att det inte alls var det. Sen prata vi om färger ett tag. M2b vet ju att det är helt upp till honom och att han inte måste höra med mig om det är ok. Men tror han känner sig tryggast i att kolla med mig endå. Precis som jag ville kolla med honom om klänningen. Fastän jag från första början inte ville att han skulle veta. Hur som helst så kom vi fram till att han ville ha kostymen i typ ljust beige, grått, vitt eller en anan ljus färg. Sen skulle ju jag tycka det vore grymt snyggt med en plastrong men m2b tycker de ser lite gayigt ut. Antagligen för att det är lite nytt för honom. Han kommer nog att vänja sig vid tanken.ja och sen en väst, de är vi ju båda överens om. Men där var han väldigt osäker på färgerna. Vitt kanske? Eller blir det konstigt. Vad tror ni?

 

Sen fortsatte vi drömma om en ev bröllopsresa. Det känns lite kluvet för mig. För om det blir bröllop nästa år så kommer ju flickan bara vara 2,5 år. Och de känns som att 1-2 veckor blir en väldigt lång tid att vara borta. Hur som helst så tyckte m2b att vi skulle åka ifrån festen och direkt till flygplatsen om det vore möjligt. Fast först ta ett litet stopp hemma för att byta om och ta med oss väskorna. Om det inte är möjligt (att åka så pass sent mitt i natten, för vi vill ju inte lämna partyt redan kl 20.00) så kommer vi nog spendera natten hemma hos oss och åka på morgonen. Det känns inte riktigt som att det är värt att lägga ut så pass mkt pengar på bara några timmar. Och vi sover ju båda två bäst i vår egen säng.

Vi har ju redan spenderat en natt i sviten så vi vet ju vad man får. Visst är det mysigt att bada bubbelpool och allt det där men jag tror inte man orkar med det efter en så lång dag. Nej åker vi på bröllopsresa så får sviten vänta tills en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0