pengar

fick just 1200 för ett litet extrajobb jag gjort i helgen. de pengarna åkte fort som bara den in i bröllopskassa.

för er som inte vet så har jag kuvert. de är märkta med "kläder", "alkohol", "lokaler" och "mat". i dem har jag små kuvert som är märkta med tex "klänning 4000:-"

just nu koncentrerar jag mig på att fylla klädkuvertet.
där har jag följande:
klänning 4000:-
ring 4995:- ??? (ev 8-9000:- ... )
kavaj 3000:-
väst 700:-
slips 500:-
näbbklänning: 700:-
strumpbyxor + skor: 350:-
manschettknappar: 500:-
underkjol: 650:-
skor till m2b: 1000:-
underkläder till m2b: 500:-
underkläder till mig: 1000:-

känns så bra att man har kunnat stryka bort lite ;)

men det är en hel del kvar. och detta är bara kläderna! det mesta är ju bara en uppskattning på priserna. förhoppningsvis kommer vissa saker bli billigare i slutändan och så har man lite extra pengar att röra sig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0