till vattnet

sådana här ska vi ha till kolsyrat vatten på bröllopet


de kostar 15 kr st och vi kommer väl behöva en 15 st för vattnet och 15 eller 30 för saften (beroende på om vi har 1 eller 2 smaker på saften). men vi kan ju säga att man behöver sammanlagt 45 st. de skulle alltså kosta 675 kr. aj aj. nå man kanske börjar med att köpa för vattnet (225kr) och sen kanske de finns vanliga kannor på stället för saften. man kan ju alltid hoppas.

hur som helst så anser jag att det är miljövänligare att låna pappas sodastreamer och kolsyra vattnet själv och servera det ur flaskorna än att köpa små lokaflaskor att ha på bordet.

sen kommer vi ha saft (som jag nämnt tidigare), vin och lätt öl. däremot är vi inte så överens om hur vi ska göra med läsken. alltså om vi ska ha med läsk eller inte. jag tycker det är onödigt men m2b vill ha. vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: <3 Ida <3

hej hej .. det är jag som är trådstartaren för "bloggbrudar"

2008-06-12 @ 15:29:28
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0