En sak ...

...som blir dyr: alkoholen
...jag gör själv: Inbjudningskorten.
...jag är nöjd med: m2bs nya engagemang
...jag är orolig för: hur jag ska klara av att göra frisyren själv
...som brudgummen fixat: inget än?
...som en vän hjälper dig med: syrran som finns där och bolla idéer med
...som inte får hända: att m2b drar sig ut
...jag ska köpa nästa lön: tapeter till inbjudningarna, tror jag
...jag inte hade tänkt på: hmm...
...till som brudgummen fixat: Sina kläder, blommorna, musiken
...jag köpte väldigt tidigt: tyg till servetter och rispåsar
...som vi inte har bestämt än: oj det är nog en del!
...vi är överens om: gästlistan
...vi inte är överens om: hmm.....

och en sak jag ser fram emot: att blir gift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0