klädproblem

just nu sitter jag här och försöker kolla upp priser på kavajer och liknande. skulle vara kul att veta hur mkt det kommer kosta i slutändan så man vet hur mkt pengar man måste spara.

m2b vill ha något i vitt och silver (vi har vintertema med vitt och silver i fokus). egentligen vill jag inte veta vad han ska ha på sig men samtidigt känns det som att jag vill vara med lite på ett hörn så där. kanske lite väl mkt kontrollbehov? haha. nej men han vill ju ha lite hjälp. dessutom verkar han inte förstå att de är skillnad på Ivrony och benvit typ! karlar ;)

har ju hittat några (enligt mig) helt ok sidor men helt ok kläder men självklart vägrar de sätta ut priserna på kläderna! hur irriterande är inte de, va? så då skulle vi behöva köra ca 1 timme för att komma till närmaste affär. jaja... de ska inte vara allt för lätt att planera bröllop.



m2b har fått hem en ny dator så han är inte allt för engagerad just nu, tyvärr. men förhoppningsvis tar han tag i klädfråga och kollar upp vad allt skulle kosta så vi kan fortsätta knopa på budgetten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0